Élő kapcsolás

2010.04.14. 11:39

Guten Tag meine Damen und Herren!

Megérkeztem Frankfurtba némi késéssel, kicsit kőröztünk a levegőben, illetve némileg erős szél fútt a német reptéren, imbolyogtunk is rendesen landolás előtt, de majdnem 1 órával többet tudtam aludni...:) valahogy indulás előtti este másfél órát sikerült hunynom, ami lássuk be, nem sok, cserébe kevés.
Nagy terepfelmérést még nem tartottam, majd hétvégén kicsit felfedezzük Frankfurtot, egyelőre egy kis apartmanban lakunk Niersteinben, kb. 40 km-re a várostól, szerencsére kéznél van egy bérelt autó, valószínűleg azonban nem sokáig, amint beljebb költözünk már a helyi bkv (fkv :P) lesz a preferált megoldás.
Tegnap megjöttek a főnökeink, vacsoráztunk egy jót, az argentin hátszínt csak ajánlani tudom :)
A melóról még sokat nem tudok mondani, az átállás miatt van egy kis káosz, holnap kezdődik elvileg a kőkemény SAP tanulás.
A Skype-ot egyelőre nem sikerült beüzemelni, ehhez valószínűleg IT-helpre lesz szükség, addig marad a blog. Ja és persze eleinte csak szöveges formában, fényképezőgépet ugyanis nem sikerült hoznom, de pótolom majd félúton.

Ja, nem hiszitek el, de sikerült pont egy borvidéken landolnunk, a sör itt nem annyira megy, a kocsmában könyvtárban még csak nem is korsóban adják a sört, 3dl-es a legnagyobb poharuk, de van amúgy 2dl-es is. Én itt botrányt szimatolok. Reméljük Frankfurt egy kicsit szerencsésebb fejlődésű ebből a szempontból.

UI: menjetek bogoz koncertre ápr. 15-én, azaz holnap, részletek jobbra a dobozban, a link alatt a bogozban (őőő)

Szerző: Totto

3 komment

Címkék: frankfurt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jammus 2010.04.14. 13:46:10

Hát ez gyalázat... 3decis sör? Még a kisebb dobozos/üveges is 3,33! :D
Hát akkor tessék borozni. Az se olyan rossz. :) Bár lehet, hogy meglincselnek ha fröccsöt kérsz, neadjisten vadászt. :D
Azért örömmel vettem tudomásul, hogy a blog működik. :)
Tessék minélelőbb beüzemelni a skypet!
Egyébként egyre komolyabb az elhatározás, hogy kimotorozunk valamikor Hejdülberg ;)/Frankfurt környékére, szóval tessék számítani a magyar motorosinvázióra! :)
Addig is pussza, és tessék gyakran blogolni!

Totto 2010.04.15. 16:00:44

@Jammus: tegnap egy komolyabb étteremben voltunk pár főnökkel, ott volt már rendes sör, amúgy nagyon finom rizlinget mérnek itt
egyébként meg megyek haza holnap, mert valami jogi hercehurca van a kinti munkavállalás körül és ezt a frankfurtosdit eltoljuk májusra, addigra rendezi a cég a papírokat meg az engedélyeket. Most kaptam meg a repjegyet emailben, holnap este 10kor szállok le. jihhá

Totto 2010.04.16. 15:56:43

Hamarosan indulunk haza...VONATTAL, mivel a légi közlekedés egyelőre kilátástalan, ha még a DHL-nél dolgoznék, kb. ma kaptam volna idegbajt :)
szombat reggel érkezem Pestre, nem hiszem, hogy sok energiám lesz hazamenni, szerintem áll a szombat esti sörözés ;) meglátjuk..